طراحی سایت برای کسبوکار تنها یک الزام نیست، بلکه حیاتی است.
این روزها کسبوکارهای کوچک و بزرگ، شرکتهای خرد و کلان و حتی پیجهای معروف اینستاگرام و تلگرام با یک عبارت روبهرو هستند: طراحی سایت. فضای اینترنت دنیای بزرگ و پهناوری است که از ۲۶ سال پیش تا به امروز به طرز غیرقابل باوری پیشرفت کرده و گویی هیچ انتهایی برای پیشرفت آن وجود ندارد. بدون شک کسبوکاری موفق است که جایگاه خود را در این دنیای پهناور تثبیت کرده باشد.
خیلی از افراد با خود فکر میکنند که با وجود شبکههای اجتماعی مختلف که هم مخاطب به راحتی میتواند وارد آن شود و هم رایگان است چه احتیاجی به سایت وجود دارد. اما خب در اشتباه هستند. فضای مجازی در شبکههای اجتماعی تنها یک مکمل است که در کنار مجموعه بزرگتر قرار میگیرد. بد نیست نگاهی به مزایای طراحی سایت بیندازیم.


داشتن یک وبسایت مشتریان را به طرف شما جلب میکند و این یعنی پول بیشتر
شاید این جمله بتواند بسیاری از صاحبان کسبوکار را به داشتن یک وبسایت ساده یا حرفهای ترغیب کند: ۸۱٪ افراد برای یافتن یک سرویس و یا خرید چیزی به صورت آنلاین اقدام میکنند. اگر وبسایت نداشته باشید، بدون شک شانس بزرگی را برای دیده شدن و درآمد بیشتر از دست دادهاید.

وبسایت به یک بیزینس اعتبار میبخشد
از بزرگترین محاسنی که یک وبسایت برای یک شرکت میتواند داشته باشد افزایش اعتبار و میزان باورپذیر بودن قدرت و کارایی آن بیزینس است. وبسایت به صاحبان کسبوکار اجازه میدهد تا روی کاربران و مشتریان خود بتوانند تاثیرات بسیاری بگذارند. البته بسیاری از افراد بر این باور هستند که تاثیر یا همان Impression عمدتا توسط شبکههای اجتماعی لحاظ میشود، اما با طراحی سایت یک سر و گردن بالاتر خواهید بود.

وبسایت به شما جهت میدهد و برندتان را کنترل میکند
وبسایت یک پلتفرم برای رساندن پیام شما به مخاطب است که جهت شما را در مارکت تخصصی خود تعیین میکند. علاوه بر این، وبسایت وجهه مجازی شرکت و کسبوکار شما را شکل میدهد، چیزی که کانالهای اجتماعی و شبکههای مجازی در اجرای آن ناتوان هستند. با وبسایت میتوانید موقعیت خود را در بازار آنلاین مشخص کنید تا دقیقا مشتری مورد نظر خود را داشته باشید.
در هر حوزهای که باشید، یک وبسایت برای شما وجود دارد
تا تقریبا یک دهه پیش، وبسایتهایی که روی فضای اینترنت مشاهده میشد تنها وبسایتهایی با عکسهای بسیار کم و عمدتا متنی بودند که توسط دولت و آژانسهای خبری به منظور رساندن اطلاعات به مردم استفاده میشدند. اما اکنون آن دوره تمام شده و برای هر حوزهای طراحی سایت صورت میگیرد. در دیپ استودیو میتوانید هریک از این وبسایتها را بدون نگرانی داشته باشید.

سایت شرکتی
وبسایتهای شرکتی اعتبارنامه مجازی هستند که کاربر را وادار به اعتماد به خدمات آن شرکت میکنند. شرکتها میتوانند بدون داشتن هیچ محدودیتی خدمات خود را معرفی کنند و کارنامه حرفهای خود را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهند. به ویژه در این روزها که بازاریابی اینترنتی جای خود را به بازاریابیهای میدانی و جستجوهای سنتی داده است، طراحی وبسایت شرکتی به یکی از ترندهای روزانه در سرتاسر دنیا تبدیل شده است.

سایت فروشگاهی یا E-Commerce
این دسته از سایتها که به نوعی جایگزین فروشگاههای بزرگ در فضای اینترنت هستند شامل تمام اجناسی میشوند که میتوانید از خانه یا دفتر محل کار خود خریداری کنید. سایتهای فروشگاهی به ویژه در ده سال اخیر آنچنان رشد داشتهاند که میلیاردها دلار ارزش مادی دارند. حتی اگر به فهرست ثروتمندان جهان هم نگاهی بیندازید، اسامی صاحبان فروشگاههای اینترنتی را خواهید دید.

وبلاگ و وب سایت های شخصی
یکی از دیگر از حوزههایی که طرفدار بسیاری در سالهای اخیر به دست آورده وبسایتهای شخصی است که عموما برای عقیدههای فردی استفاده میشود. وبلاگها منبع غنی از عقاید و افکار افراد هستند.

وب سایت های اطلاعاتی
یکی از بهترین فوایدی که طراحی سایت در اختیار ما قرار داده این است که در رابطه با هر چیزی میتوانیم اطلاعات به دست بیاوریم. تنها کافیست موضوع مورد نظر خود را در سایتهایی مانند ویکی پدیا جستجو کنید.

وبسایت های نمونه کار
اگر یک شرکت بزرگ اجرایی هستید، بهترین راه برای جذب مشتری نشان دادن کارهایی است که تا اکنون انجام دادهاید.

وبسایت بیوگرافی
نویسندگان و هنرمندان وبسایتهای شخصی خود را دارند و حوادث زندگی، آثار و یا خاطرات خود را در آن قرار میدهند. بسیاری هم آثار خود را در همین پلتفرم به فروش می رسانند.